:(

Man känner sig så liten och hjälplös när man börjar fundera på framtiden. Man kan gå runt i timmar och bara fundera på vilken högskola man ska gå, vart kommer man leva om 5 år och hur kommer jag lyckas med mina val i livet??

Alltså de känns så hemskt att tänka på allt detta även fast jag känner att jag måste göra det.

Ibland önskar jag att jag blev utknuffad från boet så jag lärde mig flyga fortare....

Jag vet varken vad jag vill eller vad jag ska göra med mitt liv. Det känns så hemskt! jag vill inte ta sabbatsår utan börja högskolan direkt för jag vet att jag aldrig kommer börja på de annars. Problemet är bara vafan jag ska välja för utbildning....>.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0