Appen! Vem vet, ja kanske blir aktivare? Ha ej höga förväntningar bara!!>.<

Ja jag vet ja suger på att blogga men nu ni har jag blivit ännu modernare! Jag har nämligen laddat ner blogg.se appen så nu kan ja blogga via min nya iPhone 4s!!!^^ så stolt.

Ja inte mycket nytt har väll hänt. Slutade idag skolan och väntar nu på bussen till arninge för ska jobba till 9 ikväll. Ja blir sen körd av älskling hem:) de blev också lunch idag i Täby centrum med Edwin, Olle, Ivar och Adam!:)

Medan Frida dissar mig och drog till Skåne eller vad de var men det var hon också värd<3 haha!^^

Nu ska ja på bussen!! Hejdå


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA vad rolig du är alltså. Du gör min dag!

2011-12-16 @ 13:27:34
Postat av: malin

VA?? har du iphone 4s nu? avis.. !

2011-12-18 @ 18:46:41
URL: http://malinfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0