Fredagsmys!

Ja idag är det fredag, fan va skönt!
Idag tänkte jag ta upp gamla minnen, det handlar nämligen om denna låt här nedan. När jag var liten så spelades den här låten varje fredag och ja då minns jag att jag ALLTID ville ha kyckling på fredag. Men detta, tack gode gud för det, har förändras! Men den ger gamla minnen och nu, i typ 2-3 veckor tror jag har jag plågat mina klasskompisar med denna låt varje fredag.

Nu är det mer den här nya låten från owl "fredagsmys" som är poppisen men den är inte alls lika skön som "kyckling på fredag" så denna bidrar jag med nu och jag trodde dessutom fler visste om den men tydligen inte, sorgligt och chockerande! men häär har ni en variation av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0