Haha detta borde bli en vana nu!

Ja ni som känner mig och följer min blogg borde vi det här laget vara vana med att jag ibland gör uppehåll. Haha men här om dagen påpekade Hanna, än kär vän detta och idag även Frida så kände nu att det var på tiden att jag la i från mig allt plugg och annat och skriva lite här på min kära blogg så ni kan få leta lite om mitt "just nu liv" status!
Först och främst, livet rullar och de går just nu relativt bra med nästan allt! I helgen har min moster och kusin varit hemma hos mig hela helgen och det har varit riktigt trevligt och mysigt. Jag har även varit med vänner som jag värdesätter högt vilket varit väldigt mysigt att få haft kvalitetstid med dem.
Snart, om mindre än snart 2 veckor drar jag till Turkiet och om en vecka och två dagar åker jag till Danmark! Nice :P
Hm va ska jag säga mer?
Frida gav mig en "ny" låt idag på fb som jag kan dela med mig ;) vsg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0