Söndag! 4/12


Idag kom jag hem från älskling efter vi varit på Ikea och köpt nytt täcke  och  lakan till oss båda, partäcke för  älskling (A) så nu har vi båda det! mys mys.

Var i fredags på högskolemässan, där jag fick min nya "plan". Jag ska studera i dalarna, som jag velat fråån första början och bo i studentlägenhet. De är bara en av mina idéer...alla ni som känner mig VET hur det blir..läär säkert ändra mig ett par gånger till. men programet jag vill är fortfarande det samma.

Idag var jag och min mor hos Sabina också och firade hennes 18års dag så STORT GRATTIS till henne igen.

Men nu, kommer vi till det ångestfyllda stycket nämligen PLUGGAR STYCKET!!! usch. Nu ska ja plugga filosofi och samhällsvetenskap, "yes"....NOT!! synes!

Här ger jag er lite chill, typisk min tvistade musik smak som retar endel men VAFAN BRYR JAG MIG^^ de är bara ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0