Heej alla där ute!!!

Godagens, godagens!

Vet jag suger på att uppdatera men min ursäkt är faktiskt att jag har haft grymt kul och romantiskt med mina vänner och min älskade pojkvän. Under dessa två veckor, då jag inte bloggat har jag varit nere i Ullared, på Liseberg, hemma hos älskling, taxingeslott och mycket mer så knappt varit ens vid fb eller på internet över huvudtaget. Allt rullar på och det har faktiskt varit riktigt mysigt och skönt utan datorn och alla andra stressframkallande prylar, mobilen (min älskade mobil har inte ens varit prio ett och jag har tappat bort den lite då och då dessutom).

så grym start på sommaren med älskling och Frida nere i Göteborg och Ullared :)<3 skit kul hade vi i vår lilla stuga och på dagarna och lovar er, Ullared är inte så stort som man tror, minigolfbanan va as mysig på campingen, vanliga priser som vilken affär som helst och visst, en del saker kan man väll fynda nere på gks ;):)

//KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0