jag och hjärtats utflykt


Förra veckan var jag och älskling i Södertälje och han och jag gick ner till Södertälje centrum för att köpa present till Hanna. När vi var där nere hittade jag smycken från Björgen, en norsk smycke designer och alla hans berlocker som fanns i den smyckes affären var jätte gulliga. Bland annat så hade de detta smycke som är på bilden här över, så nu ger jag er en länk till denna sida. Dock så är problemet med dessa smycken att det kan missfärga sig för de är inte i äkta silver och de är rätt dyra men riktigt fina!


http://www.j-k.se/1/sv/productlist-varumaerkesgrupp/productlist-varumaerkesgrupp.php?item=prod_brd-s1/3&group=prod_brd-s1/3&gclid=CKjE16nbo6kCFUKGDgod7BXGtQ

//kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0