mohihi en dag kvar sen är det sommar!



Idag var jag klar med spanskan och kommentaren var typ, men oj! du kan ju spanska! usch alltså...jag blev klart godkänd så tack och lov!

satt och tänkta på min söta pojke som är hemma och städar sitt rum för jag bad honom och då kom jag också på att efter sommarn ska jag gå en bild och form kurs, ska bli skit kul! Min lilla pojke vill ju tatuera in ett lejon, eller en varg bl.a. och sträckgubben som jag ritat till honom ska han tatuera in :D men nu ska jag försöka ge han inspiration till hur han vill att hans lejon ska se ut, han vill ha den på vänster eller höger över arm och den ska vara i svart vit.

Så ska börja rita lite fiint om jag fortfarande har det ritandet i mig det vill säga :( man måste verkligen underhålla sånt har jag märkt väldigt tydligt :( >.<

Sitter nu på mammas jobb, skulle plugga matte men har dock inte pallat göra det för har sjukt ont i huvudet, har feber och halvsover (ser lite ut som en zombie)

aja höres folket!!
//kramisar♥

Kommentarer
Postat av: Frida

WTF har du målat den där?!

2011-06-08 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0