sommarlov!!

Ja nu är det sommar, varken ar man jobb eller något direkt inplanerat...det lär bli plugg och gym om jag inte får något jobb. Jag vill verkligen jobba men nu verkar det som om jag inte får något alls, även om jag sökt 30 jobb drygt....lagomt irriterad...var på arbetsintervju och allt, ringt dem men inte fått något svar eller något även om jag ringt upp det igen, måttligt irriterad.

 

Så nu ska jag lägga ut mig på grannar.se men det fungerar inte heller utan att det ska kosta. aaa asså kan man ha mer otur?? jobbat 3 somrar i rad och nu har man inge jobb eller pengar att röra sig på....

som sagt irriterad över att bara sitta hemma och inte göra ett skit....

redan rastlös och uttråkad..>.<

//synes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0