Fallet!

Jag har lyckats och nu är jag på väg till en bra början igen. Livet leker, lever vidare och även om man själv dör så vet man att det alltid kommer finnas någon eller några som kommer komma ihåg en men samtidigt också leva vidare. Det är en del av livet, att vara människa, en person av kött och blod. Att misslyckas eller lyckas med en sak är bara en händelse av många saker som man kommer få uppleva.

Livet är som en tickande klocka, och ja jag vet att många använder den meningen när man pratar om livets gång.

Så hur är det nu med livet? Är livet något man lever själv eller lever man sitt liv för andra och på grund av någon annan?  Det kanske är mer en personlig fråga som man själv bara kan besvara..

För lever alla här på jorden pgr av evolutionen, sexdriften som finns hos alla levande varelser eller lever vi för att jobba, bygga upp och utveckla jorden?? kanske lite av båda men frågan är om det kommer fortsätta se ut så här....



AJA nu har jag små plattrat om skit >.< satt och tänkte, kanske helt osamanhängande DX men aja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0