Hoho!!

Lilla ugglan!

Jag mins när min farmor, när hon bodde på lidingö med farfar, att hon alltid vid frukostbordet på morgonen sa till min bror och mig att det satt en uggla på en av grannarnas granar på andra sidan vägen. Jag och min bror försökte då självkart alltid hitta den där ugglan tillsammans men vi lyckades dock aldrig hitta den, även om vi sa att vi "såg" den dit farmor pekade. Haha jag tror att detta nu var ett sett av många knep som farmor hade för att hålla mig och min bror sysselsatta och samarbetsvilliga när vi var små.

Smarta kära farmor♥

Ett låt tips! Private Angus-your song.....var en helt oki låt, hitta den nyss så bidrar lite om nån nu kommer läsa detta inlägg ;)

//kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0