Ja hejsansvejsan!!!


Heeej :)
ja som sagt, jag skriver inte varje dag en vafan jag har ett liv.....ibland xD
Igår börja jag på första Twilightboken igen och idag har jag kommit 5 kapittel. Jag har bara myst efter allt hårt pluggande men imorgon börjar det hårda studentlivet igen, dock bara i spanska och matte.

Idag har jag och älsklingen varit på bioo i täby, vi såg den nya Pirates of the caribbean och den var lite smårolig^^
Imorgon åker dock pälskling hem :( men! jag åker till honom på onsdag för då är skolan slut i drygt 6 dagar och sen får jag sommarlov!! (a) Helt meningslöst det där tycker jag! att man får 6dagars ledigt innan man slutar i skolan och får sommarlov, illa enligt min mening. Dock kan jag se en fördel...för det blir ju fler lediga dagar i helhet :P


//kramisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0