Morrn!

Godmorgon folket!
Sitter i min feta soffa med The voice på tv och dricker te och äter frukost. fett trött men lär överleva dagen, kanske...Idag ska jag till skolan oc vid 10:o tiden ska jag till Tibble och gå på en föreläsning om FN och det är hon kompisen från High school musical som ska hålla föreläsningen så det blir lite spännande. Alltså egentlingen, helt meningslös vecka. Imorgon är det också skola och sen är jag ledig 6 dagar och sen slutar jag skolan...helt sjukt. Man borde få sluta imorgon...usch-.- mitt huvud för alla ämnen har iallafall stängt av sig, även om jag låg och tänkte på spanska inatt >.<

Aja nu ska jag klä på mig och dra till bussen, usch jag har ansiktet i kudden fortfarande :(
Haha hejdåååå
//kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0