Muppisar!!!:D

Hej alla mina små kycklingar!!!^^
Igår, herregud alltså jag måste ut och börja träna igen....gud va hemsk man känner sig. Först går man ner 32 kilo och sen går man upp typ 4-5 och allt, ALLT sätter sig på magen igen!! >.< USCH säger jag!! USCH vad äckligt det är!! så nu börjar mitt gamla, mer hälsosamma och vettiga liv igen. Jag ska ut och gå en timme varje dag, jag saknar mina promenader dessutom så det lär inte bli något problem egentligen att hålla det i rutin. Sen blir det core pass också, mycket effektivt kan jag lova om ni själva vill bli av med lite på magen eller ryggen.

Aja nu ska jag ladda ipoden och gå ut och gå!!:P
Höres mina små kycklingar!♥

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du vet att man kan inte punktbränna fett genom att träna ett speicifikt område. :)

2011-06-04 @ 08:27:37
Postat av: Therese

Jaaa då^^ men det jag skulle vilja bli av med lite ^^

2011-06-07 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0