Soho!!!

(fin nattbild! osminkad och helt naturlig)

Mitt första seriösa inlägg då!!

Ja jag vet bloggen är inte fixad men pallar inte krongla så ber min lilla Frida hjälpa mig senare eller något. Idag har dagen bestått av plugg, plugg, plugg!!! jag har lämnat in två uppsatser, en extra uppgift i historia och en i etik och livsfrågor och sen är jag snart klar med min internationella relation uppsats (a) äntligen säger jag bara...

Imorgon kommer mitt hjärta för jag ska vara ensam hela veckan så nu ska han och jag leva heeeelt själva igen :D mysigt som bara den är det. Vi har varit ihop i 7månader och nån vecka :D

Aja nog med sånt där som alla skriver. Jag tror jag kommer försöka skriva mer såna där texter jag skrev förut. Om nån där ute minns mina texter som var mer berättande och poetiska?? någon? HAHAHA nej kanske inte xD aja såna texter tänkte jag skriva.

Efter sommarlovet är det planerat att jag ska tatuera mig (ska boka tid när jag har pengarna). Det kommer då bli det japanska tecknet för kärlek. Det tecknet har en stor betydelse för mig och de är personligt av många anledningar men det tänker jag inte berätta varför det är det.

Jag hade tänkt lägga upp en låt men hitta den inte på youtube :( hade tänkt lägga upp sju sånger av Veronica Maggio men hitta den inte :(

Aja nu pallar jag inte skriva något mer :P
//hejsvejs!♥

Kommentarer
Postat av: malin

hahah åh älskar namnet på den här bloggen, jäätteflummigt! ;) tror att du menade: http://www.youtube.com/watch?v=J-LOW97M330 ?

2011-05-22 @ 00:26:44
URL: http://maheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0