Ja borde börja tänka på andra saker

Efter dessa tre veckor som gått har jag verkligen märkt att jag borde lägga tid på de som egentligen är viktigast just nu. Problemen är att i teorin och praktiken just nu inte fungerar. Ja är sjukt trött, stressad och går runt och tänker på saker så sover jag bra? nej...väldigt chockad att jag ändå lyckas äta för förut då jag mått så här har jag bara mått illa och inte haft aptit men nu, som de känns alltså, orkar jag inte bry mig längre hur jag ser ut och vad som händer runt om mig där jag ändå inte har känslor, typ om det händer personer saker som jag ändå inte känner eller tycker om. Så på detta sätt är vissa saker mer positivt medan andra saker är åt helvete rent ur sagt. Jag skulle behöva åka iväg i drygt en månad och bara ligga vis en stand eller vandra i dagar för att bara få vara i min egna bubbla som jag behöver få tid till för att kunna klara allt med skola och de övriga runt om..
Usch om detta fortsätter kommer jag få tarmvred igen eller något annat skit! usch så trött är jag verkligen, har ingen energi eller engagemang längre för det sker så mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0