Jaha tagga igen kanske...

För 2år sedan, drygt gick jag ner 32kilo på 7 månader  via att bara börja gå 30 minuter snabbt om dagen på kvällen och sen trappa upp det till 60 min per dag. Nu efter pojkvännen har jag nästan gått upp 10 kilo >.< Så nu efter länge har jag tänkt börja ta tag i träningen igen så jag kan ha alla nya kläder :D Men! jag skulle nu även också vilja pröva en diet :P Men vet inte vilken såå ge något bra förslag om du har något men det ska inte vara ersättningsmåltider utan något som är i rätta och bra portioner i alla fall och ingen vegetarisk för då dör jag!! >.< Funderade på att ta en utan pasta, potatis ris, bröd och dylikt men de är faktiskt (vad jag lärt mig inte bra att skippa det) men vet som sagt inget egentligen så skulle vara kul med förslag :P

Kommentarer
Postat av: Louise Åberg

LCHF!

2011-11-22 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0