Känner man sig trött!? JA!!

Nu har jag idag suttit med politisk idé historia uppsatsen och det går framåt ska jag verkligen säga. På senaste tiden har jag haft jätte ont i huvudet varje dag så idag drog jag fram glasögonen igen, jätte fula vet, och de hjälpte verkligen. Har haft glasögon sen 6an tror jag men hatar det! usch de är jobbigt att ha på sig. Stör mig på att man ser kanterna och att jag inte kan se på lång sikt med de...Jag behöver nämligen läs glasögon när jag ser film, läser böcker eller är på lektioner när de är power point osv...Men aldrig haft de i skolan utan de är på när man är hemma och sitter själv i soffan med något jag verkligen vill ha klart i god tid, som t.ex. samhällskunskaps boken och politiken.
Så nu är det på och nu efter 20 min känns de redan lite bättre så ska nu fortsätta med mitt lilla plugg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0