Lilla frida och ja!!

FRIDA JAG KOM PÅ EN SAAAAK!!! :o vi har ingen låååt :( fan va illa >.<
Du och jag som är arbetskamrater, vänner och varandras andra del! vafan frida!! VI HAR INGEN LÅT!!!! MITT LIV ÄR ÖVER!!^^
HAHA!!^^ min frida♥
Frida är singel också folket ;)
Haha detta inlägg bara menat för frida pida för vet att hon kommer se de och le och skratta som hon brukar^^ jag vet hur jag ska få henne att le nämligen, men det är dock inte svårt att få henne till det heller i ren allmänhet utan bara då hon är sur och trött på mig^^ TYP! :P

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHHAHAHAHAHHAHAA

ja du hade rätt. jag skrattade och jag log när jag läste det här >.<

och nu när du säger det.... VI HAR FAN INGEN LÅT!?!?! eller vänta, kanske hoffmaestro :D

2011-11-03 @ 09:06:11
URL: http://tjenarekompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0