Min egna lilla bubbla, äntligen!

Hm nu när man kommit hem ifrån jobbet, och tjänat lite pengar...hamna man självklart på bubbelroom :P

Hitta massa saker jag skulle vilja ha när jag får lön!
Dock måste jag ju då spara eftersom jag snart åker till Turkiet och danmark dessutom för att jag måste köpa lite julklappar men ändå...

Jag sitter här, mätt, trött, glad och belåten under ett tjockt täcke och kollar samtidigt på cnn nyheterna :P Hm längtar lite till sängen redan...usch och kolockan är bara halv 7 >.<
Saknar redan mitt hjärta, men det är ju inget nytt! Han och jag har varit helt själva i helgen med massa vänner och lillebror och haft riktigt mys med god mat varje dag och wii spelande och film. Hjärtat lagade mat i lördags så när jag kom hem från jobbet fick jag flygande jacob^^ hans och mitt recept som äger alla andra för det är såååå gott!!^^

Nej! nu ska jag fortsätta kolla kläder och nyheter :P en skön egen tid ska jag verkligen påpeka! kan behövas för denna veckas plugg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0