Ibland kommer de bara...

Varje sekund, minut, timme, dag, månad och år kommer man ett steg närmare döden. De är inte så konstigt men de är faktiskt väldigt skrämmande på ett sätt även fast de är realistiskt eftersom att ju äldre man blir ju närmare kommer man döden.
Och Jag kan då inte heller vara den ända som blir ledsen eller irriterad då det inte går som man vill att det ska gå eller hoppats på just för stunden.
Idag såg jag fram emot att få göra en sak, överraska en person som jag saknat och älskar. Men allt gick åt pipan eftersom de inte blev som jag hoppats eller planerat och nu sitter jag här själv, kollar tv och är smått ledsen och irriterad på att jag ens hade planerat. De är som det är kanske men inte så kul när man planerat och gemensamt kommit till ett beslut som sen bryt 30 min innan de skulle bli av.
Ja orkar inte ens längre..så trött på detta...Måttligt arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0