Idag känner jag...

Idag känner jag mig fan på skrivhumör! Jag kanske är det när jag är riktigt arg, ledsen eller riktit riktigt glad har jag märkt. Jag är liksom inte en person som kan produsera en text på beställning eller bara för att jag får en känsla av måste för då går det ändå bara åt rent helvete.
Så trött och less på allt just nu (läs förra inlägget så förstår ni vrf) Jag tänkte gå ut och springa men orkar inte ens de för jag är så ledsen. Fattar inte hur en kille kan förstöra så mycket och få en utsugen på energi...
Fattar inte hur det kunde bli så! Förr va jag fan "stark" och lät inte något  komma emellan. Jag fokuserade och hade mig själv i fokust främst för att klara skolan och mitt liv. Visst jag var alltid mån om mina vänner men aldrig fokuserade jag på mitt kärleksfulla liv för det får en bara att tänka oklart ibland vilket även var något jag förr verkligen inte behövde eller hade tid med. Usch! du kunde förändrat min bild på hur "normala" killar va..men du är nästan precis som alla andra inkompetenta jag träffat!
märks att jag är arg va!? vafan kan man göra...så sjukt rastlös  och sitter bara och ältar... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0