Inspiration!!!

Ja kanske ska börja med att säga FÖRLÅÅT!! men jag har faktiskt varnat er att jag är seg och ibland inte pallar blogga och delvis då jag har dessa "döda perioder" så har jag inget direkt att berätta.
Idag, igår kanske mera kom jag på vad jag kan tänka mig ha till en av mina texter som jag ska tatuera in på ena skulderbladet nämligen en uggla eller svala. Även fast detta är en normal tatuering vill jag jätta gärna ha de för deras betydelser betyder mycket för mig och hur mitt liv var och ser ut nu. Frågan är bara hur och vad jag ska ha vi denna text. Jag kommer göra både en svala och uggla på min kropp men ja skulle vilja ha en av dessa vid min text.
Texten är föresten, vet inte i vilken stil jag vill ha den i en men de kommer då jag vet om jag ska ha en uggla eller svala bredvid.

Each day's a gift and not a given right
If today was your last day and tomorrow was too late
could you say goodbye to yesterday?

Uggla om man ska kortfatta de betyder vishet medan svala kan symbolisera mer olika men för mig är det frihet, demokrati osv.

Så vad tycker ni!??? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svala! eller så kombinerar du båda 2 :D

2011-10-29 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0