Ja är tillbaka!

Denna dag börja faktiskt lite bra...hade en jätte bra dröm som gjorde mig alldeles varm inombords när jag vakna^^ Sen blev de plugg men vart inte så fel nu när man insett att man fan kommit långt så pluss pluss på mig idag tycker jag själv. Nu ska man ju bara se vad som händer resten av dagen. Saknar min pojke, mhm ovanligt? NEJ... Får se om han skriver eller inte, han kanske fortfarande är rätt sur eller arg på mig :( Inge kul när de blir så men så kan de nog också vara ibland.
En fråga bara..det kan fan inte bara jag som har ångest när det kommer till allt skoljobb vi har!? alltså jag som går samsam nu har hur mycket som helst tycker i alla fall jag. Vi har politisk idéhistoria, Msok, engelska, sam C, filosofi och Svenska....engelskan kanske inte alls mycket nu när jag är klar med att läsa massa sidor med bara fakta men boken kvar och den där uppsatsen som man ska börja på...sen proven i svenska + talet och msok. sedan hemskrivningen om liberalism och marxism och filosofiskrivningen...USCH!!! sedan sist men inte minst sam c!!! >.< VILL BARA GRÄVA NER MIG OCH ALDRIG KOMMA UPP!!
Haha de lät deprimerande >.<

Kommentarer
Postat av: Frida

tessi. det heter MSOK. inte msock. lär dig stava för faaaaaan. >.<

2011-10-31 @ 18:23:21
URL: http://tjenarekompis.blogg.se/
Postat av: Tessi!!

Haha ja men vafan..>.< oki ska fixa :P

2011-10-31 @ 18:30:40
URL: http://Thereseslillalila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0