Jaha...rast al la frida!

Mja som ni kanske kan se har jag kollat på klänningar^^ Ovanligt? Nej inte direkt :P
Jag känner att jag behöver något nytt....även fast man kanske inte vill då ha en kortkläning på vintern men de kan va bra och ha en när man ska på fest eller på sommaren då man faktiskt kan ha en klänning på sig utan massa annat. Mja men dessa klänningar och förmodar att ni som känner mig vet vilken som är såå typisk mig! haha men tänker inte säga vilken :P alla tre är fina men en är extra fin så klart.

Nej man kanske ska fortsätta med projektet ^^ läst 60 sidor på engelska och skrivit två sidor som är skapligt bra...Mja kanske ska dra...>.<

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA du är så rolig! Jag skulle gissa på att den sista är din favorit? >.<

Och rast är bäst!! :D

2011-10-31 @ 13:15:44
URL: http://tjenarekompis.blogg.se/
Postat av: malin

hm, första eller sista? jag gissar på första ;) haha. herregud vad du bloggar mycket nu!

2011-11-03 @ 21:09:37
URL: http://malinfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0