Lilla ängel, bryt inte dina vingar


Lär dig flyga och lär dig älska.
Livet tror jag är lite av en gåta, vissa saker är menade och andra inte. Ibland kan detta vara jobbigt eftersom man inte vet vad som kommer hända än i framtiden. När kommer man verkligen veta vad man vill i livet? När kommer man komma till den punkten då man verkligen vill och anser att man är redo att skaffa barn? När kommer man verkligen veta de man vill veta?
Detta tror jag man aldrig kan veta till 100 procent. Man kommer aldrig verkligen veta exakt, man kommer alltid tveka tror jag och det kommer bara ske när det sker. När man då insett det tror jag man börjar ta livet lite som en klackspark vilket jag bara tycker är bra. Man ska leva i nuet och inte gå runt och fundera och tvivla för då tror jag man aldrig kommer vidare med livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0