Morgon!!^^

Men god morgon allihopa! Idag känner jag som låten här nedanför....Men vafan det kan jag inte göra.  Idag blir det att skriva mer på projektarbetet och lägga sig tidigt eftersom jag börjar jobba i morgon. Hoppas på att jag inte ska jobba på torsdag, även fast jag kan få pengar, för har så sjukt mycket jag måste göra. Usch trodde lov skulle vara lov och inte jobb, plugg och en ledig dag...kanske inte ens en enda ledig fucking dag. Men aja mottot är att det är bara drygt 7månader kvar i skolan tills jag tar studenten så använder all min energi till detta motto nu!!!

Så om drygt en kvart ska jag väcka Amanda, sätta på kaffe och fixa en smörgås och sen sätta mig och skriva på vårt projekt!!!

Problemet är dock att det är så sjukt fint väder idag. Blå himmel och solsken, inte kul då att sitta inne och osta>.<
Men va gör man inte för sin framtid eller hur....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0