Så jävla trött...

Nu är högskoleprovet över, jävligt skönt måste jag erkänna. Bredvid mig satt en kille som snora under alla delprov (skojar inte) så gissa vem som satt och irriterra sig? Aja det gick skapligt bra i alla fall men fönväntar mig inget speciellt av provet. Det gick som det gick helt enkelt...
Appropå min rubrik så förstår ni snart varför jag valt att döpa detta inlägg till det. Jag är så jävla trött och irriterad på dåliga ursäkter och lata personer. Så jävla  förbannad och undrar ens va den, de personerna tänker med, för med hjärnan är det fan inte!
Usch så trött på män i allmänhet. Jag vet man ska inte generalisera men VAFAN säger jag bara. De har ingen som helst framförhållning eller respekt för någon annan en säg själva i många fall. Även fast det på ett sätt kan vara bra att de sätter sig själva i fokus men om man är en person i ett förhållande så borde man åt  minstånde ha lite empati och framförhållning för den man säger att man älskar eller hur?  Man ska då inte bara kunna säga 30min innan man förmodas komma till någon att man ändrat sig och att man "kanske"  kommer dagen efter. ÅHÅÅÅHH så trött på detta.  Ni kan också även gissa på hur det slutar då han dagen efter kommer med en ny ursäkt...
"Nej du är sur på mig och du vet att jag inte gillar tåg men jag vill vara med  dig och kan bjuda på  middag i stan nästa helg". Mhm okej första.. sur? Nej allvarligt de är jag inte. Jag är bara jävligt ledsen och irriterad eftersom man hade planerat, sagt nej till andra saker för man verkligen ville vara med den man älskar. Och so what att man inte gillar tåg! om man verkligen ville vara med den personen man "älskar" och gillar kan man faktiskt lyfta sitt arsle och sätta sig på ett tåg!!! Sedan sista men inte de minst irriterande....VADDÅ MUTA och försöka bli gillad genom att säga att nästa helg, då,  då kan jag vara snäll och gullig och bjuda på middag för jag varit "dum". De ända du då kunde köpt till dig själv för min skull skulle kunna vara en jävla remsa så du kunde komma hit din inkompetenta och lata idiot som bara ger massa dåliga ursäkter och lögner!!
Å så jävla trött på dig! Så fittigt och dumt. Hade inte varit sur om han inte hade haft en dags framförhållning för visste att detta skulle sluta så här. Måttligt irriterad och förbanand på hans bristande beteende!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0