Tänk om jag inte hade fått höra!

Jag vet inte vad ni vet om detta band eller om ni ens hört något ifrån dem men jag älskar dem, dock inte lika mycket som nickelback men de är en annan femma.
Det här bandet visa en person för mig som jag inte längre har i min omgivning och jag saknar han inte heller eftersom han bara var en vän som såra min bästa vän. Men jag vill i alla fall tacka honom även fast han troligtvis inte kommer se detta.
De allra första låtarna jag hörde av dem var dessa:
Varför han dela med dem vill jag inte förklara här eftersom vem som helst kan läsa men dessa gjorde att jag började gilla deras musik och texter ofantligt mycket.
En till låt som får mig verkligen att tänka och minnas en sak är dock denna:
Och denna kan jag verkligen säga får mig att minnas saker som jag hade hoppas på att jag kunde sudda bort. Minns första gången jag hörde denna, de var i en säng, på natten då jag lekte med en viss persons musik i hans mobil. Hade så sjukt kul! minns bl.a. att vi lyssna på bumbibjörnarna och haha aa lyssna på massa andra saker som var helt random. Men de var kul och minnesvärt....
Så på ett sett är detta ett band jag har mycket djupa minnen med och de är det som gör det så bra men ibland så jobbigt för relaterar till de så sjukt mycket!
Så nu medan jag pluggar lyssnar jag på alla deras album på spotify och deras senaste album är dessutom väldigt bra!  Men favorit albumen är Comatose, Collide och Comatose comes alive... Men de är just bara för mina första låtar som jag gillar kommer där ifrån :P
Såååå nu blev jag lite "personlig" :D HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0