Lev inte själv!

Idag tänkte jag på dig, bara dig. När jag stod där i köket och koka kaffe och gjorde omelett, de som var så typiskt du förut.

Du gjorde alltid det på lördagarna då man kom ner från sovrummet och precis hade vaknat.

Så idag fick du va i mina tankar. De händer inte offra att du får tid i mitt huvud men idag fick du det och det sved. Hur kunde allt gå så snett??

Jag vet att du säkerligen inte läser detta.. Eller så gör du. Folk frågar ibland vad jag tycker om dig och då säger jag att jag bokstavligen hatar dig, och ibland gör jag verkligen de. Men ibland, som nu, saknar jag dig verkligen. Jag saknar den tiden då jag fortfarande var stolt över dig och ville visa dig allt!!!

Idag är jag inte stolt över dig, jag skäms och ja berättar så lite som möjligt för dig för du bara kränker mig. Förr var ja stolt över dig och ville ha dig delaktig i allt! Men nu känner jag inte ens för att ha dig kvar i mitt liv, för det ända du gör är att såra... Förr var du en vän, nu är du en främling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0