saknar dig inte, jag behöver dig inte. Jag är van

Att du har varit borta igen ur mitt liv i snart ett år gör mig inte ledsen eller besviken, detta har hänt förr och det kommer hända igen. Påverkar det mig? ja förr gjorde det de men nu betyder du mindre för mig än gruset jag ibland kan sparka på. Du var nån som skulle hålla mig kär och skydda mig i ur och skur men de ända du gjort är att ha gjort mig besviken och kränkt. Jag har skrivit om dig förr och det kanske är nån inre känsla som tyder på att du alltid kommer finnas i mig. Men...såsom du beter dig kan jag starkt säga att du snart kommer döda dig själv med allt skit du gör. Du kommer finnas i mina tankar och i mitt förflutna men inte i mitt liv. Du kommer inte få se dina barnbarn, din dotter om du inte väljer att ta tag i ditt liv.
Jag har krav och det har jag fan rätt till!
Jag är trött på ditt skit, de är inte mitt problem och om du anser att jag är problemet är du bara dum i hela jävla huvudet!! Jag har ett liv, och de kommer må så mycket bättre utan dig!
En vacker dag kanske du vaknar men inte idag, inte i morgon, inte om ett år....men kanske i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0